Ontspannen wachten tot jouw bezorgpizza arriveert? Dat kan met de nieuwste introductie van Domino’s: een ASMR Podcast met de titel ‘Van deegbol tot deurbel’. In 20 minuten is volgens kenmerkende ASMR tonen te horen welk proces de pizza aflegt voordat deze bij de klant thuis is.
ASMR staat voor autonomous sensory meridian response. Het prikkelen van de zintuigen staat centraal. Liefhebbers van ASMR krijgen onder andere een rustgevend gevoel van bepaalde geluiden. Denk hierbij aan fluisteren en het getik van de regen. Er wordt beweerd dat ASMR bijdraagt aan het verminderen van stress, helpt bij het in slaap vallen en een rustgevend effect heeft op mensen.
De Domino’s ASMR podcast neemt de luisteraar in twintig minuten mee in de reis die de pizza aflegt van de winkel tot bij de klant thuis. Laura Ritmeester, social media specialist bij Domino’s, vertelt:
‘’Al fluisterend wordt verteld hoe de verse deegbol transformeert tot een heerlijke pizza die bij de klant thuis wordt bezorgd. Daarbij zijn ook alle handelingen te horen: van het strooien van de mozzarella tot het vouwen van de pizzadoos. Ook voor wie wil weten hoe we bij Domino’s onze pizza’s maken, is deze podcast dus erg interessant.’’
De podcast maakt onderdeel uit van Domino’s 20 minuten challenge, een campagne waarin Domino’s de nadruk legt op de bezorgsnelheid van haar maaltijden. Niet alleen worden consumenten uitgedaagd te laten zien wat zij in 20 minuten kunnen, maar ook zorgt Domino’s voor het nodige vermaak terwijl de klant wacht op een pizza.
‘’Hoe kan dat nu beter dan met muziek? Naast onze ASMR podcast, hebben we onze klanten ook laten stemmen op muziek voor in onze afspeellijsten. Zo kan iemand die een Pizza Hawaii besteld in de tussentijd genieten van heerlijk zomerse hits. Afspeellijst klaar? Dan staat de bezorger voor je deur.’’ aldus Laura Ritmeester.
De ASMR podcast en afspeellijsten zijn vanaf maandag 30 mei te beluisteren via het Spotify account van Domino’s Nederland.
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 20.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 370 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen.
Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (ASX: DMP). Met meer dan 8 verkochte pizza's per seconde en meer dan 3.800 winkels in 12 markten (Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisië, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg en Nederland) draait het bij Domino's Enterprises Ltd. om het leveren van 's werelds lekkerste en meest veelzijdige menu opties. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
Gerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
BAM! 🌋 Een uitbarsting van kaas bij Domino’s
Vanaf vandaag bij Domino’s: een overvloed aan KAAS. Een hele lading aan nieuwe treats prijkt op het menu, de een nog cheesier dan de ander. De Ultimate Cheese Pizza heeft maar liefst zes verschille...
Domino’s eert cravings met nieuwe identiteit
Domino’s bezorgt vanaf vandaag een kersverse merkstrategie én introduceert nieuwe productlijnen.
Honour the craving! Deze nieuwe treats móét je geprobeerd hebben
Craving? No worries. Vanaf vandaag heeft Domino’s twee onweerstaanbare toevoegingen op het menu.
Domino’s lanceert Pizza Beenham: terug van weggeweest
Ter afsluiting van de jubileumreeks van pizzafavorieten zet Domino’s vanaf vandaag de Pizza Beenham terug op het menu. Deze lekkere pizza biedt klanten een smaakvolle combinatie van tomatensaus, mo...
Pizza Gyros keert terug op het menu van Domino’s
Ter ere van haar 35-jarig jubileum, brengt Domino’s niet alleen de oer-Nederlandse Frikan’Dutchman terug op het menu, maar ook een internationale favoriet: de Pizza Gyros. Vanaf vandaag kunnen klan...