Friet of pizza, een lastige keuze? Niet meer, want met de introductie van de Frietzza hoef je niet meer te kiezen! Feestact Gebroeders Rossig was bij het horen van dit nieuws meteen om en schreef samen met creatief bureau Wars het aanstekelijke nummer ‘Ik wil met jou puntje puntje’.
Manon Stoutjesdijk van Domino’s legt uit: ‘’Vanaf maandag 30 januari kun je bij Domino’s ook friet bestellen. Dus nog meer variatie op ons menu. Maar voor wie écht niet kan kiezen, is er ook de Frietzza: een pizza met friet er bovenop. Friet en pizza zijn bij uitstek populaire gerechten met carnaval. En samen genieten van een puntje pizza verbindt: net als carnaval. Het was daarom een logische stap om hierop in te haken.’’
“Ik wil met jou puntje puntje is een campagne waar je niet alleen honger van krijgt, maar ook een beetje dorst”, aldus Hans van Mook (Wars). “Toen Domino’s ons vroeg een concept voor de introductie van de Frietzza tijdens carnaval te bedenken, wilden we vooral laten zien dat Domino’s een fun merk is dat ook het randje durft op te zoeken op een leuke manier. Echt carnaval dus. De Gebroeders Rossig zijn daar in onze ogen de perfecte partner voor, bekend van de hits Hallo Allemaal, De PikNikman en Alie Exprezz. Ik wil met jou puntje puntje gaat uiteraard hun volgende knaller worden.”
De Frietzza is natuurlijk in heel Nederland te bestellen, het feestnummer is onderdeel van de bredere Domino’s campagne ter introductie van friet op het menu. De komende weken wordt de samenwerking met Gebroeders Rossig onder de aandacht gebracht op alle social mediakanalen van Domino’s, met focus op de regio’s waar carnaval gevierd wordt. Ook hebben Domino’s en de Gebroeders Rossig nog een aantal mooie verrassingen in petto tijdens carnaval.
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 20.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 370 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen.
Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (ASX: DMP). Met meer dan 8 verkochte pizza's per seconde en meer dan 3.800 winkels in 12 markten (Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisië, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg en Nederland) draait het bij Domino's Enterprises Ltd. om het leveren van 's werelds lekkerste en meest veelzijdige menu opties. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
Kopieer link
https://www.dominos.nl/nieuws/nl-NL/222469-domino-s-komt-met-de-hit-tijdens-carnaval-de-frietzzaGerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
BAM! 🌋 Een uitbarsting van kaas bij Domino’s
Vanaf vandaag bij Domino’s: een overvloed aan KAAS. Een hele lading aan nieuwe treats prijkt op het menu, de een nog cheesier dan de ander. De Ultimate Cheese Pizza heeft maar liefst zes verschille...
Domino’s eert cravings met nieuwe identiteit
Domino’s bezorgt vanaf vandaag een kersverse merkstrategie én introduceert nieuwe productlijnen.
Honour the craving! Deze nieuwe treats móét je geprobeerd hebben
Craving? No worries. Vanaf vandaag heeft Domino’s twee onweerstaanbare toevoegingen op het menu.
Domino’s lanceert Pizza Beenham: terug van weggeweest
Ter afsluiting van de jubileumreeks van pizzafavorieten zet Domino’s vanaf vandaag de Pizza Beenham terug op het menu. Deze lekkere pizza biedt klanten een smaakvolle combinatie van tomatensaus, mo...
Pizza Gyros keert terug op het menu van Domino’s
Ter ere van haar 35-jarig jubileum, brengt Domino’s niet alleen de oer-Nederlandse Frikan’Dutchman terug op het menu, maar ook een internationale favoriet: de Pizza Gyros. Vanaf vandaag kunnen klan...