Domino’s roept klanten op om Thick Shake smaak te bedenken in nieuwe campagne

Vanaf maandag 15 mei kunnen klanten van Domino’s meedenken over een nieuwe Thick Shake smaak op het menu. Met de online campagne ‘Chef je Shake’, gaat de pizzaketen op zoek naar creatieve, lekkere en out of the box ideeën en zoekt zij naar verbinding en interactie met haar fans.

Chef je Shake.png
  • png

Van passievrucht tot pepperoni

Elke dag komen er tientallen nieuwe voedingsmiddelen op de markt. Het succes van een product valt of staat met de reactie van de consument op dit product.

Casper Mooyman, Head of Marketing bij Domino’s Nederland, vertelt: ‘’Onze klanten hebben vaak de lekkerste en leukste ideeën voor nieuwe producten. Waarom zouden we hen niet eerder betrekken in het ontwikkelingsproces? Deze campagne biedt ons de mogelijkheid waardevolle inzichten op te halen en onze klanten te verblijden met een nieuwe Thick Shake smaak passend bij hun persoonlijke wensen. Daarbij is niets te gek: of iemand nu graag een Thick Shake Passievrucht of Thick Shake Pepperoni wenst: wij gaan graag aan de slag met de verdere ontwikkeling.’’

Over de campagne

De campagne loopt van maandag 15 mei tot en met maandag 5 juni. In de periode van maandag 15 mei tot en met zondag 28 mei krijgen fans de kans om hun suggesties voor de nieuwe Thick Shake smaak in te sturen. Op maandag 29 maakt Domino’s de meest ingezonden smaken bekend. Op deze smaken kan vervolgens een week lang worden gestemd. De winnende smaak is vanaf deze zomer verkrijgbaar bij Domino’s vestigingen in heel Nederland.

Thick Shake: Domino’s verkoelende shake

Naast pizza’s, friet, sandwiches en kip staat Domino’s ook bekend om haar verkoelende Thick Shakes. Deze verkoelende shakes worden gemaakt van echt roomijs bij een temperatuur van -16 graden. Momenteel verkoopt Domino’s Thick Shakes in zeven verschillende smaken: Vanille, Strawberry, Banaan, Belgian Chocolate, Cookies & Cream, Iced Coffee en Triple Chocolate. Naar wens wordt de shake afgetopt met slagroom.  

Over Domino's

Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.

Domino’s heeft wereldwijd ruim 20.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 370 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen.

Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (ASX: DMP). Met meer dan 8 verkochte pizza's per seconde en meer dan 3.800 winkels in 12 markten (Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisië, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg en Nederland) draait het bij Domino's Enterprises Ltd. om het leveren van 's werelds lekkerste en meest veelzijdige menu opties. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.

Contactgegevens

Gerelateerde thema's

Ontvang exclusief nieuws

Ben je een journalist? Of werk je voor een dagblad, tijdschrift of blog?
Meld je aan en krijg als eerste toegang tot ons nieuws.

Aanmelden

Ontvang het laatste Domino's nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL