Vanaf maandag 15 mei kunnen klanten van Domino’s meedenken over een nieuwe Thick Shake smaak op het menu. Met de online campagne ‘Chef je Shake’, gaat de pizzaketen op zoek naar creatieve, lekkere en out of the box ideeën en zoekt zij naar verbinding en interactie met haar fans.
Elke dag komen er tientallen nieuwe voedingsmiddelen op de markt. Het succes van een product valt of staat met de reactie van de consument op dit product.
Casper Mooyman, Head of Marketing bij Domino’s Nederland, vertelt: ‘’Onze klanten hebben vaak de lekkerste en leukste ideeën voor nieuwe producten. Waarom zouden we hen niet eerder betrekken in het ontwikkelingsproces? Deze campagne biedt ons de mogelijkheid waardevolle inzichten op te halen en onze klanten te verblijden met een nieuwe Thick Shake smaak passend bij hun persoonlijke wensen. Daarbij is niets te gek: of iemand nu graag een Thick Shake Passievrucht of Thick Shake Pepperoni wenst: wij gaan graag aan de slag met de verdere ontwikkeling.’’
De campagne loopt van maandag 15 mei tot en met maandag 5 juni. In de periode van maandag 15 mei tot en met zondag 28 mei krijgen fans de kans om hun suggesties voor de nieuwe Thick Shake smaak in te sturen. Op maandag 29 maakt Domino’s de meest ingezonden smaken bekend. Op deze smaken kan vervolgens een week lang worden gestemd. De winnende smaak is vanaf deze zomer verkrijgbaar bij Domino’s vestigingen in heel Nederland.
Naast pizza’s, friet, sandwiches en kip staat Domino’s ook bekend om haar verkoelende Thick Shakes. Deze verkoelende shakes worden gemaakt van echt roomijs bij een temperatuur van -16 graden. Momenteel verkoopt Domino’s Thick Shakes in zeven verschillende smaken: Vanille, Strawberry, Banaan, Belgian Chocolate, Cookies & Cream, Iced Coffee en Triple Chocolate. Naar wens wordt de shake afgetopt met slagroom.
Over Domino's
Domino’s: wereld’s grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf.
Domino’s heeft wereldwijd ruim 20.000 vestigingen in meer dan 89 landen. De franchiseformule is sinds 1989 in Nederland gevestigd en heeft hier inmiddels meer dan 370 vestigingen. Als marktleider heeft Domino’s het grootste en meest geavanceerde delivery systeem, waardoor de koeriers jaarlijks zo’n 24 miljoen absoluut verse, warme en kwalitatief hoogstaande pizza’s bezorgen.
Domino’s Pizza Nederland maakt sinds april 2006 deel uit van Domino’s Pizza Enterprises Ltd (ASX: DMP). Met meer dan 8 verkochte pizza's per seconde en meer dan 3.800 winkels in 12 markten (Australië, Nieuw-Zeeland, Taiwan, Singapore, Cambodja, Maleisië, Frankrijk, Japan, Duitsland, België, Luxemburg en Nederland) draait het bij Domino's Enterprises Ltd. om het leveren van 's werelds lekkerste en meest veelzijdige menu opties. Voor meer informatie, ga naar www.dominos.nl.
Contactgegevens
Gerelateerde thema's
Gerelateerd nieuws
BAM! 🌋 Een uitbarsting van kaas bij Domino’s
Vanaf vandaag bij Domino’s: een overvloed aan KAAS. Een hele lading aan nieuwe treats prijkt op het menu, de een nog cheesier dan de ander. De Ultimate Cheese Pizza heeft maar liefst zes verschille...
Domino’s eert cravings met nieuwe identiteit
Domino’s bezorgt vanaf vandaag een kersverse merkstrategie én introduceert nieuwe productlijnen.
Honour the craving! Deze nieuwe treats móét je geprobeerd hebben
Craving? No worries. Vanaf vandaag heeft Domino’s twee onweerstaanbare toevoegingen op het menu.
Domino’s lanceert Pizza Beenham: terug van weggeweest
Ter afsluiting van de jubileumreeks van pizzafavorieten zet Domino’s vanaf vandaag de Pizza Beenham terug op het menu. Deze lekkere pizza biedt klanten een smaakvolle combinatie van tomatensaus, mo...
Pizza Gyros keert terug op het menu van Domino’s
Ter ere van haar 35-jarig jubileum, brengt Domino’s niet alleen de oer-Nederlandse Frikan’Dutchman terug op het menu, maar ook een internationale favoriet: de Pizza Gyros. Vanaf vandaag kunnen klan...